Wij werken met passie aan de ontwikkeling van kwaliteitsproducten voor reizigers en doen ons uiterste best om je bestelling op tijd en correct te leveren. Mocht je desondanks een klacht hebben over onze producten of dienstverlening, dan doen we er alles aan om deze binnen 14 dagen snel naar tevredenheid af te handelen.
Hoe behandelen wij een klacht?
Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (je ontvangt tijdens werkdagen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging).
Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
Hoe kun je een klacht indienen?
Voor het indienen van een klacht kan je een email of brief sturen naar onderstaand adres. Vermeld duidelijk je naam, emailadres, ordernummer en reden van de klacht (denk hierbij aan service, verpakking, levertijd, etc)
Webshop Facilities BV
T.a.v. Care Plus Webshop
De Huchtstraat 25
1327 EB ALMERE
T | 036-3690026
E | info@careplus-shop.nl
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform http://ec.europa.eu/consumers/odr