Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden geleverd door DHL of PostNL. De bezorger kan je bestelling aanbieden op een leverings- of ophaaladres naar keuze.
Ben je niet aanwezig? Dan wordt je bestelling afgegeven bij je buren. De postbode laat dan een kennisgeving achter waarin staat waar het pakket is afgeleverd. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer of zal het pakket worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt. Indien de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk is, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met u opnemen.
Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?
Via de bezorgopties van DHL kun je via de Track & Trace pagina de bestelling direct laten afleveren bij een aangesloten ophaalpunt.
Kan ik een ander afleveradres doorgeven?
Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via klantenservice@careplus-shop.nl. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.
Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.
Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?
De Track & Trace code werkt meestal na 23:00 uur, gezien dat het pakket tegen die tijd wordt aangeboden aan het DHL distributiecentrum. Het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 08:00 uur werkt.